Latest Movie :
Home » , » Is It Just Me?

Is It Just Me?

{[['']]}
監督: J.C. Calciano
脚本: J.C. Calciano
出演: Nicholas Downs, David Loren, Adam Huss, Michelle Laurent, Bob Rumnock, Bruce Gray

内容紹介: Laugh-out-loud funny and seductively sweet, Is It Just Me? is a gay romantic comedy about one gay boy s search for Mr. Right. Adorable Blaine, (Nicholas Downs) can t seem to meet guys, let alone form a relationship.His beefy go-go boy roommate Cameron who has no shortage of willing partners can t understand why he doesn t just pounce and enjoy some one-nighters. Instead, Blaine hides in chat rooms where he meets Zander, a shy, recently relocated Texan. But when the time comes to exchange photos, Blaine accidentally sends an image of his hunky roomie, and things go from romantically promising to downright confusing. Full of witty charm and cute guys, Is It Just Me? is a bona fide feel-good winner!


感想: 今じゃ、掲示板やチャットを出会いの場にしているゲイは多い。ブレインもその中の一人。でも、彼は自分に自信がない。だから、ちゃっかりルームメイトでゴーゴーダンサーをしているキャメロンのプロフィールを拝借。成りすまして恋の相手を捜している。もちろん、遊び相手などではなくパートナーをだ。

こういういけないことをしているときに限って、事が上手く行ったりするから怖い。チャットで知り合った相手と意気投合。名前はザンダー。毎夜彼とのチャットが楽しみになったブレインだが、そこはそれ、とうとう直接会うことになる。

困ってしまったブレイン。仕方なくキャメロンに俺の代わりに会ってくれと頼み込む。そうして、キャメロンとザンダーは会うことになるのだが、心配なブレインはいつも彼らの傍に。ブレインはザンダーが好きになっていた。

ザンダーもブレインが好きだった。だが、実際相手にしているのはキャメロンなのだから、付き合っていくうちに何か違和感を感じ始める。そして、とうとうばれてしまうのだが……。


まぁ、形は違うが、実際会ってみたらゲロゲロだったなんていうのは、何度もあった。まっ、向こうにしてみたらお互い様なんだろうけど。さすがに他人のプロフを使ったことはなかったなぁ。そんなのすぐばれるだろうし。でも、「それって僕だけ?」とあるように、やっぱりこういうギャップはどこにでもあるんだろう。自分を良く見せたがるゲイには、軽い気持ちでっていうのが多いのかも。

キャメロンのナイス・ボディ。ザンダーも個人的にはイケるし、ブレインはキュートな感じで、ストーリーは大したことはないと思うが、結構楽しめる映画だった。


『同性愛』ブログ・ランキング⇒FC2 Blog Ranking
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. GAY MOVIES - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Free Blogger Templates
Proudly powered by Blogger